Facility Manager
výrobní společnosti

Do našeho týmu hledáme Facility Managera, který zajistí bezproblémový chod a údržbu našeho areálu, optimalizaci provozních nákladů a splnění všech legislativních požadavků v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství. Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici a hledáte stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti, přidejte se k nám!

Co Vás čeká

  • Správa firemního areálu – dohled nad technickým stavem budov, plánování a zajištění oprav a údržby nemovitosti, výběrové řízení na dodávku, jednání s dodavateli.
  • Zajištění stavebních úprav – zajištění projektů, účast na výběrovém řízení, archivace projektů, komunikace s úřady a dodavateli, kontrolní činnost stavby.
  • Revize a kontroly – zajištění revizí ke stavbám a instalovaným zařízením, (PO, EZS, EPS, systému odvodu tepla a kouře, aktivního hasícího zařízení, atd.), archivace a správa této dokumentace, výběr dodavatelů.
  • Spolupráce se specialistou v oblasti BOZP, PO – zajištění a organizace provádění školení v oblasti BOZP, PO, vedení a správa dokumentace, směrnic v této oblasti.
  • Energetická efektivita – hledání úspor, výběr dodavatelů energií, optimalizace odběru.
  • Odpadové hospodářství a nebezpečné látky – evidence, hlášení, kontrola nakládání dle legislativy, spolupráce s poradenskou společností.
  • Telefonní a bezpečnostní systémy – správa pevných i mobilních telefonů, dohled nad ostrahou areálu.
  • Vzhled a údržba areálu – zajištění úklidu, zahradnických úprav a kontrola provedených prací.
  • Ostraha objektu – zajištění ostrahy areálu, zajištění dohledu EPS, výběr a komunikace s dodavatelem služby ostrahy.
  • Vozový park – správa vozového parku společnosti, zpracování pojistných událostí.

Co požadujeme

  • organizační schopnosti, pečlivost, smysl pro detail a odpovědnost
  • orientaci v legislativě spojené se správou budov, BOZP a PO
  • praxi na obdobné pozici min. 2 roky

Co nabízíme

  • stabilní zaměstnání v dynamické společnosti
  • možnost seberealizace a podílení se na rozvoji firemního areálu
  • různorodou a odpovědnou práci
  • zajímavé finanční ohodnocení, pololetní a roční prémie
  • pružná pracovní doba
  • naše jídelna nabízí výběr z pěti jídel, na obědy dostáváte příspěvek
  • levnější telefonování pro rodinu a blízké
  • levnější tankování

Zaujala Vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu LIKOV!

 


Kontaktní osoba

Petra Rampulová
Personální oddělení
tel.: +420 730 818 101
e-mail: petra.rampulova@likov.cz