Finanční ředitel/ka

Máte praxi na obdobné pozici a dokážete se prezentovat výbornými výsledky?

Nechybí Vám preciznost, pracovitost a máte rád/a přehled a pořádek ve financích a procesech?

Chcete navázat na směřování finančního oddělení společnosti a rozvíjet jej?

Pak hledáme právě Vás!

Co bude Vaší náplní práce:

  • Vedení finančního oddělení a zajištění jeho efektivního fungování
  • Strategické finanční plánování, průběžný controlling a tvorba finančních analýz
  • Optimalizace finančních procesů, návrhy a implementace nových controllingových a rozvojových opatření
  • Plánování a řízení cashflow, realizace platebního styku a měnového zajištění
  • Reporting představenstvu a vlastníkům společnosti
  • Odpovědnost za řádně vedené účetnictví a zajištění splnění zákonných povinností
  • Zajištění kompletní daňové agendy
  • Metodické řízení finančních procesů a účetních postupů v ERP (Microsoft Dynamics 365 Business Central), nastavení vnitřních kontrolních vazeb v oblasti financí
  • Spolupráce při tvorbě interních předpisů společnosti v souladu s obecně závaznými právními předpisy
  • Komunikace s auditory, daňovými poradci, právníky, státními institucemi, pojišťovnami a dalšími relevantními subjekty
  • Komunikace s bankami a zajištění finančních zdrojů společnosti
  • Zajištění finanční a účetní agendy ostatních společností spadajících do skupiny LIKOV
  • Monitoring možných dotačních příležitostí a podporovaných finančních nástrojů
  • Monitoring cen energií a plánování jejich nákupu
  • Spolupráce s ostatními odděleními společnosti a jejich back office podpora
  • Další povinnosti související s finančním řízením a managementem výrobní společnosti

Požadavky na praxi, znalosti a schopnosti:

  • VŠ vzdělání, obor ekonomika a finance
  • Praxe na obdobné pozici, výhodou je praxe ve výrobní společnosti
  • Zvládnuté manažerské účetnictví, znalost zákona o účetnictví, daňových předpisů apod.
  • Znalost práce s MS Office (především Excel)
  • Orientace na výsledek, flexibilita a ochota učit se novým věcem
  • Analytické myšlení, pracovitost, preciznost a zodpovědnost
  • Výborné manažerské a komunikační dovednosti, dobrá znalost anglického jazyka

Co Vám může společnost LIKOV s.r.o. nabídnout?

  • Příležitost stát se klíčovým členem stabilní a stále rostoucí české společnosti
  • Zajímavou pracovní pozici s možností dalšího odborného růstu
  • Konkurenční platové podmínky, včetně bonusů za dobře odvedenou práci
  • Služební automobil
  • Příspěvek na stravování
  • 25 dnů dovolené
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Bezplatné jazykové kurzy
  • Možnost občasné práce z domova

Místo pracoviště: Kuřim, nástup dle dohody.

Pokud si dokážete sami sebe představit na této pozici a už dnes se můžete pochlubit skvělými výsledky, jste to možná právě Vy, kdo zastřeší naše finanční oddělení.

Kontaktní osoba:
Petra Rampulová
Personální oddělení
tel.: +420 730 818 101
e-mail: petra.rampulova@likov.com