Obchodní referent/ka exportu s angličtinou
Máte komunikativní znalost angličtiny?
Vyhovuje Vám různorodá práce a nové věci jsou pro Vás výzvou?
Jste pečlivý/á, iniciativní a záleží Vám na výsledku Vaší práce?
Pak hledáme právě Vás!
Náplň práce:
denní komunikace se zahraničními zákazníky, vyřizování jejich požadavků;
evidence objednávek do interního systému;
zajišťování dopravy do zahraničí a vyjednávání cen s dopravci;
komunikace napříč všemi odděleními firmy;
koordinační práce a podpora obchodního zástupce.
Požadavky:
velmi dobrá znalost mluveného i písemného projevu v angličtině;
velkou výhodou znalost dalších cizích jazyků;
znalost práce na PC;
řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič;
komunikativnost a proaktivní přístup;
samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost.
Proč právě k nám:
jsme česká rodinná společnost s letitou tradicí, která nabízí dlouhodobé a stabilní zaměstnání;
čeká zde na vás přátelský kolektiv a férový přístup nadřízeného;
na danou pozici Vás zaučí zkušená kolegyně;
využití angličtiny na denní bázi;
pouze ranní směna a volné víkendy;
nabízíme motivující mzdové ohodnocení na základě dosažených výsledků;
pololetní a roční prémie;
25 dní dovolené;
příspěvek na oběd, výdej přímo v budově firmy a výběr z 5 výborných jídel denně.
Typ pracovního poměru: HPP
Místo výkonu práce: Kuřim
Nástup: dohodou
Hledáme šikovné lidi, které baví práce v administrativě a komunikace s lidmi. Stanete se stálým členem našeho přátelského týmu, dostanete naši plnou důvěru a díky komunikaci se zákazníky budete moci ovlivňovat dobré vnímání naší společnosti.